Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Pagalou Toys
Membru Gratuit
0 stars: Fara rating 0 din 0 pareri
Panou logopedic reversibil Numaram de la 11 la 20
189 lei
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
Invatam sa numaram cu  un instrument educativ original, dezvoltat prin respectarea filozofiei si a metodelor educative Montessori. O combinatie minunata de 6 diferite activitati educative pe un singur panou! O jucarie care ne ajuta sa invatam sa numaram, o jucarie nu doar educativa, ci si distractiva. Aceasta ne ajuta sa combinam atat activitati de numarare, trasare, formare si recunoastere a numerelor, cat si invatarea culorilor. Ii va ajuta pe cei mici sa invete cum sa formeze corect numerele, dar si cat reprezinta fiecare numar.

Activitati recomandate:
Este o jucarie prin care invatam sa numaram, recomandata pentru dezvoltarea cognitiva si a numeratiei. Ajuta la imbunatatirea recunoasterii si a asocierii numerelor, abilitatilor motorii fine si coordonarii, respectiv, identificarii culorilor. Copiii vor invata nu doar sa scrie, ci si sa traseze corect elementele grafice ale numerelor. Acest fapt se realizeaza prin respectarea formei, marimii, proportiei dintre elemente, precum si distantei dintre ele. Distanta este realizata de linia dreapta, linia oblica, ovalul, jumatatea de oval.

Accesorii incluse: 155 de bucati de bile naturale de  lana, un saculet din bumbac, un creion de trasare din lemn, un cleste din lem
Dimensiuni panou: 42  x 25 x 1,8 cm.

Partea frontala: Aceasta reprezinta sectiunea de numarare, care arata progresia +1 a numerelor. In total sunt 10 sectiuni, de la numarul 11 pana la numarul 20. Utilizati in activitatile din partea frontala cele 155 de bile naturale din lemn si clestele din lemn.

Panoul logopedic este prevazut cu un cleste din lemn, care va ajuta copilul sa dezvolte abilitati motrice fine, cum ar fi agilitatea si coordonarea mainilor. Pur si simplu folositi clestele pentru a prinde si aseza bilele in gaurile din sectiunile potrivite. Potriviti unsprezece bile la sectiunea cu numarul 11, douasprezece bile la sectiunea cu numarul 12, treisprezece bile la sectiunea cu numarul 13, paisprezece bile la sectiunea cu numarul 14, cincisprezece bile la secaiunea cu numarul 15, saisprezece bile la sectiunea cu numarul 16, saptesprezece bile la sectiunea cu numarul 17, optsprezece bile la sectiunea cu numarul 18, nouasprezece bile la sectiunea cu numarul 19 si douazeci de bile la sectiunea cu numarul 20. Copiii se vor bucura de timp petrecut invatand, surprinzator de amuzant si plin de inspiratie! Aceasta activitate este considerata o metoda educativa Montessori, care sta la baza dezvoltarii coordonarii oculo-motorii.
In ideea de a consolida metodele educative bazate pe filosofia Montessori, folositi setul de 155 de bile colorate din lana. Acestea sunt foarte utile ca si forma de control a numeratiei. De exemplu: potriviti bilele galbene la numarul 13,  si veti vedea ca exista treisprezece bile galbene sau, potriviti saptesprezece bile violete la numarul 17 si, bineinteles, din nou, exista doar 17 bile violete. Astfel, copilul trebuie sa descopere care dintre culori are doar 13 sau 17 bile. Testarea/atingerea diferitelor materiale, de diferite texturi cum ar fi cel de lana in cazul nostru, (alte materiale pot fi bumbacul, matasea sau lemnul) este o activitate distractiva si totodata recomandata ca si metoda de invatare Montessori, care ajuta la dezvoltarea si explorarea senzoriala - sa clasifice, sa ordoneze, sa diferentieze pe baza caracteristicilor de diferite tipuri de materiale si forme. Copii vor invata nu doar sa recunoasca numerele si sa calculeze numarul de bile care trebuie potrivit in fiecare spatiu, ci vor invata si culorile.

Partea dorsala:
Aceasta parte reprezinta sectiunea numerelor de la 11 la 20. Si aceasta parte ofera multiple activitati de care se pot bucura cei mici.

Pincipala activitate educativa si recomandata este trasarea numerelor. Pentru aceasta, folositi creionul de trasare din lemn. Scrisul, ca orice deprindere, se invata prin exercitii. Succesul in invatarea propriu-zisa a scrisului poate avea loc atunci cand copilul poseda anumite reprezentari spatiale de forma..
Din Gura in Gura